REZULTATELE TESTARII
15 - 20 puncte
Body positive
Plăcintele și prăjiturile sunt atât de gustoase, iar vara pe căldură așa-i de plăcut să stai la soare cu un Mojito.…așa-i?) Noi știm cu ce te-ai ocupat vara trecută)). Dar dacă ești cu noi maratonului, înseamnă că vrei să schimbi ceva în viața ta, și bravo ție că te-ai hotărât acum! Din start îți spunem că nu va fi deloc ușor și, în primul rând, va trebui să-ți ajustezi alimentația și să lucrezi la tehnica de exersare. Nu te descuraja dacă progresul inițial va fi mic, important e să faci totul corect și să nu renunți. Nu te aștepta la o minune: corpul tău nu se va schimba din prima săptămână, dar trebuie să găsești forțe pentru a merge până la capăt în pofida dificultăților. Promiți? Bine, ia seama să-ți ții promisiunea: noi credem în tine!


21 - 35
puncte
Am de gând, dar nu am când
Cum să nu pui ceva în gură, pe când snacks-urile sunt așa de gustoase?! Ești persoana care zice: „Cândva, am citit că dacă mănânci câte un grapefruit în fiecare zi, grăsimile ard de la sine”. Ok, poți continua să trăiești în lumea ta imaginară. Faptul că îți promiți de fiecare dată că aceasta este ultima bucățică pe care o mănânci nu poate fi o scuză. Începe să acționezi și nu-ți mai „spune brașoave” ție și celor din jur că tu ții totul sub control. Primul lucru pe care trebuie să-l înveți este autodisciplina. Nu amâna antrenamentul până seara, spunând: „of, deja e prea târziu”, ia-te în mâini și lucrează! Îndeplinind exercițiile, nu trișa și nu te plânge că e greu și că te doare, rezistența se dobândește treptat, iar în a doua săptămână nici nu te vei mai recunoaște! Execută exercițiile cu plăcere - noi nu suntem sadici - faci aceste lucruri doar pentru binele tău. Nu mai inventa scuze pentru a încălca regimul, iar peste 42 de zile vom verifica dacă „ți s-a topit” grăsimea sau nu.
36 - 45 puncte
Slăbire urgentă înainte de vacanță
Concediul e o perioadă importantă, de aceea, pentru a nu te „acoperi de grăsimi” în timp ce te odihnești cu oferta „All inclusive”, trebuie să slăbești „binișor” înainte de vacanță. În așa fel, nu vei avea nimic de pierdut. Practici sportul pentru că îți place să mănânci mult? Sau urmezi o dietă strictă pentru că ți-i lene să practici sportul? Arunci 2 kg și adaugi 4. Tu ai potențial, dar nu poți găsi metoda potrivită și, de aceea, încerci ba una, ba alta, sperând să obții cel mai bun rezultat în timpul cel mai scurt. Plauzibil, dar deja singur/-ă ți-ai dat seama că aceste rezultate nu sunt de durată. Din acest motiv, cea mai bună soluție pentru tine este obiceiul. Când îți formezi un sistem, nu vei mai avea nevoie de autoconvingere. Antrenează-te corect și cu regularitate. Transformă exercițiile fizice într-un ritual zilnic, precum spălarea pe dinți sau dușul. Vei atinge mari culmi, dacă vei avea răbdare și nu vei renunța la jumătatea drumului. Dacă te dezechilibrezi ușor, fugi de provocări. Renunță la ideea că o felie nu schimbă nimic. Nutriția este pilonul de bază pentru tine. Nu trebuie doar să calculezi caloriile consumate, dar și să înțelegi principiul de funcționare a sistemelor din organism, pentru ca să-ți poți forma propriul meniu pe viitor.
Fii mai hotărât în deciziile tale, alege-ți obiective de durată și vei învinge

46- 50
puncte
Bun la toate
Ești persoana care zice: „Pot totul, am participat la maratoane, am mers la sală, am înotat în bazin, doar că nu am timp pentru toate, plus, azi e ziua unui prieten de-al meu și vreau să merg la petrecere să mă relaxez. Sportul pot să-l practic oricând, nu-i așa? Mâine voi recupera antrenamentul de azi, făcând de 2 ori mai mult”.
Pff, n-o vei face! Azi e ziua de naștere a unui prieten, dar mâine vine deja iarna! Nu că ai fi leneș/-ă, doar că fără provocări suficiente te antrenezi cu jumătate de forță. Renunță la această idee, pentru că ușor poți aluneca până la „colțunași cu maioneză”.
Știm că sarcinile sportive nu te sperie, de aceea, am pregătit bonusuri și provocări pentru tine. Hai, e timpul să „dai din coate”! Cu toții știm că ești super tare, a mai rămas doar să câștigi și acest maraton, și să-ți iai încă un titlu.

51- 59 puncte
Aproape campion
Ia uite cine e aici! Da’ de ce-ai venit, dacă ai deja așa rezultate remarcabile? Aaa, stai așa, carantina ți-a stricat statisticile, iar pe corp au apărut niște „vălurele” care nu erau acum 2 luni? Bine ai venit, ai toate șansele să devii campion!
„Arată-le cine e șefu’” și dă jos acele câteva kilograme în plus. Dacă antrenamentele îți vor părea prea ușoare, folosește benzi și gantere. Fie ca ceilalți să te ia drept exemplu, dar, te rugăm, „joacă” după reguli.