Cum se completează rapoartele?
  • Pentru început, trebuie sa îndeplinești sarcinile zilnice, care vor apărea la ora 6:00 si vor fi valabile pentru 24 de ore. Trebuie să reușești sa le îndeplinești in acest timp.
  • Formularul de raportare este amplasat in partea de jos a antrenamentului. Trebuie sa-l completezi doar in timpul in care antrenamentul este valabil (adică pana la ora 6:00 a zilei următoare).
  • In formularul de raportare vei descrie modul in care a decurs antrenamentul:
– Daca ți-a fost greu sa realizezi antrenamentul sau a fost prea ușor.
– Ce lucruri s-au schimbat de ieri si cum stau lucrurile in timpul maratonului tău.
– Dacă exercițiile sunt prea grele sau prea ușoare pentru tine.
– Cum stau lucrurile cu nutriția si daca întâmpini dificultăți.
  • Pentru fiecare raport FAT FRUMOS, vei primi puncte, plus motivație personala
  • Dacă echipa FAT FRUMOS nu ți-a răspuns imediat, nu-ți fa griji, o va face pe parcursul zilei.
  • Dacă raportul a fost trimis până la orele 18:00 răspunsul va fi primit în aceeași zi. Dacă raportul este trimis după orele 18:00, răspunsul va fi primit ziua următoare până la 12:00.
  • Daca ai făcut antrenamentul, dar nu ai reușit sa trimiți raportul pana la orele 12:00 a zilei următoare, cu părere de rău, nu vei primi puncte pentru antrenament, chiar daca raportezi mai târziu.Autodisciplina este o trăsătura foarte importanta, pe care o vom dezvolta la fel pe parcursul maratonului.
  • Daca n-ai îndeplinit antrenamentul, dar ai hotărât sa completezi raportul, acest lucru va fi privit ca „frauda”, pentru care poți fi eliminat din maraton.
  • Fără antrenamente sistematice nu vei reuși sa îndeplinești sarcinile de competiție, ceea ce înseamna ca nu vei acumula punctaj pentru acestea.
Cum sa castig?
Vom determina câștigătorii (un bărbat si o femeie), care vor lua locul întâi în clasament conform rezultatelor obținute timp de 6 săptămâni. Pe lângă scor, pentru a câștiga cupa, participanții vor trebui sa îndeplinească următoarele condiții:
  • Sa trimită fotografii INAINTE si DUPA;
  • Sa completeze formularul de start al participantului;
  • Sa efectueze o testare înainte si după maraton;

Vrem sa ne asiguram ca n-ai trișat, dar ai întocmit onest rapoartele si ai meritat punctele acumulate.

Acțiuni permisibile pentru favorizarea victoriei:
  • Antrenare zilnica si raportare corecta, pentru care vei primi puncte;
  • Efectuarea exercițiilor bonus pentru a-ți mari punctajul;
  • Implicare activa in competiții si provocări;
  • Alimentare corecta pentru un efect si mai proeminent;
  • Fotografiere corecta si onesta INAINTE si DUPA maraton.

Acțiuni inadmisibile:
  • Efectuarea exercițiilor zilnice de 2 ori pe zi, cu speranța de a primi de 2 ori mai multe puncte;
  • Efectuarea exercițiilor zilnice, dar fără raportare sau raportare întârziata in ziua următoare (fără raport nu poți acumula puncte);
  • Neîndeplinirea exercițiilor, dar întocmirea raportului pentru scor (daca nu te antrenezi, progresul tău va fi vizibil, așa ca, te rugam, nu te minți pe tine însuti, pe noi si pe ceilalți participanți);
  • Trișare in timpul fotografierii ÎNAINTE si DUPĂ (ai băut 5 litri de apa înainte de maraton, iar după, ai tras burta).

Daca mai mulți participanți vor acumula punctaj maxim, câștigătorul maratonului va fi determinat prin votarea pentru cel mai bun rezultat printre fotografiile ÎAINTE si DUPĂ maraton.

Nu pot tine pasul cu antrenorul, ce sa fac?
Daca tempoul exercițiilor e prea rapid pentru tine, lucrează in tempoul personal. Sarcinile vor avea o listă de exerciții. Pune muzica preferata si lucrează in tempoul tău confortabil. Cu toate acestea, trebuie sa tinzi spre mai mult. Mărește-ți tempoul cu fiecare antrenament si in curând vei învață să menții tempoul antrenorului.
E posibil sa nu trimit fotografia, dar sa continui sa lupt pentru locul intai?
Cu părere de rău, nu. Toți participanții care lupta pentru victorie, vor trebui sa demonstreze in mod vizibil rezultatele pe care le-au obținut la sfârșitul maratonului. Daca vei efectua toate exercițiile si te vei alimenta corect, vei obține un așa rezultat, ca tu însutiși vei dori sa-l împărtășești cu toți cat mai curând.
Important e sa faci o poza înainte de maraton, iar când vei vedea rezultatul final, o poți trimite.

Cand voi vedea primele rezultate?
Nu te aștepta la un rezultat imediat. Daca urmezi o abordare corecta, vei vedea primele roade după săptămâna a doua. Retine: corpul tău se modifica într-un mod multilateral, adică grăsimile se transforma in mușchi, iar aceștia sunt mai grei. Din acest motiv, pe lângă faptul ca urci pe cantar in fiecare zi, măsoară-ți săptămânal parametrii.
Cel mai important lucru in procesul de slăbire este răbdarea. Ne propunem obiective de durata, pentru ca după încheierea maratonului sa te poți bucura cat mai mult de rezultatul obținut.
Daca nu slabesc, imi veti intoarce banii?
Toate exercițiile pe care le-am pregătit au ca scop anume arderea grăsimilor, iar dieta pregătita de nutriționistul nostru contribuie la aceasta într-un mod inteligent. Daca respecți toate regulile de îndeplinire a exercițiilor si de nutriție, peste Putin timp, vei vedea rezultatul. Daca după 42 de zile corpul tău nu se va schimba, întreabă-te, in primul rand, pe tine, daca ai făcut totul in modul corespunzător. Așadar, nu poți sa nu slăbești, de aceea, costul de participare nu l-ai plătit degeaba.
Este obligatoriu sa folosesc echipamente suplimentare?
Echipamentele suplimentare iți vor face antrenamentul mai eficient, dar daca pentru început iți este greu sa ridici o butelie cu apa, înlocuiește-o cu o sticla de 2 sau 1,5 litri.
In ceea ce privește noptiera, cu cat este mai mare noptiera, cu atât efectul este mai bun, dar cu atât mai greu iți va fi sa o urci, deci calculează-ți forțele corect.
Cum pot primi mai multe consultatii de la nutritionist?
O dată pe săptămâna, in weekend, nutriționistul nostru va răspunde la toate întrebările si va corecta programul de nutriție în funcție de solicitările participanților.
De asemenea poți da întrebări direct în grupul din telegram